KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA گفتگوی سایت اینتراخت برانشویگ با دانیال داوری

گفتگوی سایت اینتراخت برانشویگ با دانیال داوری

دانیال داوری - گفتگوی سایت اینتراخت برانشویگ با دانیال داوری
دنیل داوری روز سه شنبه به همراه تیم ملی فوتبال ایران موفق شد راهی جام ملت‌های آسیا 2015 شود.

حضور داوری در این دیدار همراه با بمب گذاری مقابل سفارت ایران در بیروت بود. اکنون داوری با سایت اینتراخت برانشوایگ گفت‌وگویی انجام داده و در مورد حضور در ترکیب تیم ملی ایران، رخدادهای بیروت و دیدار بعدی تیمش مقابل فرایبورگ صحبت‌هایی انجام داده است.
 
 
دانیل، تو برای تیم ملی ایران مقابل تایلند بازی کردی و گل نخوردی. چیزی که می‌تواند تو را راضی کرده باشد.

بله، برای ایران مقابل تایلند بازی کردم و سه بر صفر هم پیروز شدیم. تجربه خیلی خوبی هم برای من بود. این شرایط جدیدی در زندگی من بود و کمی هم به خاطر آن هیجان زده بودم. زمانی که سرود ملی پخش می‌شد تحت تاثیر قرار گرفتم. این یک لحظه فوق العاده برای من بود که از بودن در آن به خودم می‌بالم و همواره این لحظه را در ذهن نگه خواهم داشت. پس از آنکه به تایلند رسیدیم باید خودمان را با شرایط آب و هوایی وفق می‌دادیم. هوا خیلی گرم بود و شرجی آن نیز بسیار بالا بود. از دقیقه 80 به بعد به خاطر این شرایط، تمرکز کردن روی دیدار سخت شده بود. با اینکه تایلندی‌ها به این هوا عادت داشته و بدون هیچ مشکلی بازی می‌کردند اما در نهایت ما بودیم که سه بر صفر به برتری رسیدیم.

دانیال داوری

آیا از پیش می‌دانستید که می‌توانید تایلند را شکست دهید؟

پیروزی مقابل تایلند چیزی بود که می‌خواستیم به آن دست یابیم. این تیم را به خوبی آنالیز کرده بودیم. می‌دانستیم که اگر با کیفیت خوب خودمان مقابل این تیم ظاهر شویم می‌توانیم آنها را با شکست روبه‌رو کنیم. تایلند هم بازیکنان خطرناکی در ترکیبش داشت اما ما هم در دفاع و هم در حمله موفق عمل کرده و تعداد گل‌هایی که به ثمر رساندیم کیفیت‌مان را به نمایش گذاشتیم.

پس از رویارویی با تایلند به لبنان سفر کردید. پیش از آغاز دیدار مقابل سفارت لبنان در بیروت بمب گذاری شد. در مورد آن ساعت‌ها کمی صحبت کن.

از طریق پرواز دبی به لبنان رفتیم و دو روز هم آنجا تمرین کردیم. این بمب گذاری درست در صبح روزی که قرار بود مقابل لبنان قرار بگیریم رخ داد. خبرهای مربوط به این رخداد خیلی سریع پخش شد که این موضوع موجب شد کمی آشفته شویم. سفارت ایران در نزدیکی هتل ما قرار داشت. سرمربی در این مورد برای ما صحبت کرد. این یک اتفاق تراژیک بود و این احساس را به ما می‌داد که در امان نیستیم.

امکان اینکه این دیدار به زمان دیگری موکول شود وجود داشت. شما هیچ کنترلی روی آن نداشتید. آیا ممکن بود اتفاق‌هایی که در حال رخ دادن بود را نادیده می‌گرفت؟

نه، روشن است که همه چیز سر جای خودش قرار نداشت. مسئولان امنیتی به ما اطمینان می‌داند که جای نگرانی نیست اما برای ما سخت بود که بتوانیم روی فوتبال تمرکز کنیم. با اتوبوس به ورزشگاه خالی از تماشاگر رفتیم. سربازان و ماموران امنیتی زیادی در آنجا حضور داشتند. دیدن این صحنه‌ها نمی‌توانست شما را به این فکر فرو ببرد که می‌خواهید فوتبال بازی کنید. خیلی سخت بود اما نمایش خوبی ارائه کردیم و چهار بر یک به پیروزی رسیدیم. تیم ما کار خود را انجام داد و می‌تواند از این نظر راضی باشد. همه چیز خوب بود و از پیروزی هم لذت بردیم اما محدودیت‌هایی را هم متحمل شدیم.

دانیال داوری

پیش از برگزاری جام ملت‌های آسیا 2015، جام جهانی برگزار خواهد شد. در آن دیدارها شانس این را داری که در کنار بازیکنان تیم ملی ایران حضور داشته باشی.

بله، همین طور است. از اینکه توانستم در دو دیدار اخیر در تیم ملی ایران حضور داشته باشم خوشحالم. می‌توانم به حضور در تیم ملی عادت کنم و سایرین نیز به حضور من عادت کنند. می‌خواهم بهترین نمایش‌هایم را داشته باشم. در تمرین‌ها هم به سرمربی تیم نشان داده‌ام که تا چه حد آماده هستم. در واقع ما موفق شدیم که هر دو دیدار با با پیروزی پشت سر بگذاریم و از حضور در دیدارهای آینده هم خوشحال خواهم شد.

به برانشوایگ برگردیم. دیدار بعدی مقابل فرایبورگ است. آنها یک تیم سرسخت هستند اما برتری مقابل آنها می‌تواند گام بعدی موفقیت باشد.

دانیال داوری

بله درست است. فکر می‌کنم همه می‌توانند جدول را نگاه کرده و آن را تحلیل کنند اما نمی‌خواهیم این دیدار روی همه چیز تاثیر بگذارد. تلاش می‌کنیم تا یک بار دیگر همه چیز به شرایط خوب خود بازگردد. این کار را می‌توانیم پیش چشمان هواداران خودی انجام دهیم. اگر همه بتوانند بهترین نمایش خود را داشته باشند، می‌توانیم بهترین نتیجه‌ها را در پایان دیدار بگیریم. مهم‌ترین چیز به دست آوردن امتیاز است. من عادت ندارم زیاد به جدول نگاه کنم. اکنون زمان آن است که روی فرایبورگ تمرکز داشته باشیم. آنها فصل گذشته خیلی خوب عمل کردند و اکنون هم در لیگ اروپا حضور دارند. تیمی جوان و با استعداد در اختیار داشته و مربی خوبی هم آنها را تمرین می‌دهد. می‌دانیم که فرایبورگ تیمی خطرناک است اما آسیب پذیر نیز هست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )